Po ukončení mobilní divize LG, se uvolnila na trhu pozice, o kterou se nyní velmi statečně rve OnePlus, které mnohonásobně navýšilo svůj podíl.
Zajímavý je také vzestup značek Motorola, Apple, Nokia a Samsung. Lze tedy pozorovat, že američtí zákazníci si raději vyberou značky, které znají dlouhodobě.
Už dříve jsme psali, že aktuálně se celosvětově bojuje o zákazníky, které ztratilo Huawei kvůli americkému banu, a tyto uživatele přitahují hlavně značky Xiaomi a OPPO. Na americkém trhu se děje něco podobného na úkor LG, které přestalo podnikat s mobilními telefony, společnost přišla v první polovině tohoto roku o 35 % tržního podílu. Ještě hůře je na tom ZTE, které ztratilo dokonce 77 %, ale celkový podíl nebyl moc velký, takže v absolutních číslech není ztráta tak velká jako u LG.
Zhruba každý desátý nově prodaný smartphone v USA měl v posledních letech na sobě značku LG, což teď skončí a konkurence bude bojovat o zákazníky LG. Nejlépe si zatím v boji vede OnePlus, které vzrostlo o astronomických 428 %, na druhou stranu tato společnost roste z malých čísel, ze kterých se vždy roste snáze. Navíc také OnePlus teprve druhý rok prodává levnější telefon řady Nord a tak má i tento moment růstu.
Dále roste také Motorola (o 83 %), Apple (o 53 %), Nokia v držení HMD Global (o 35 %) a drobný růst zaznamenal i Samsung (o 17 %). Je tak celkově vidět, že američtí zákazníci více sázejí na jména značek, které znají a mají s nimi zkušenost, i když už třeba nejde o stejné společnosti jako dříve a mnoho uživatelů možná ani netuší, že třeba Nokia a Motorola mají čínské vlastníky. Proti této teorii jde akorát OnePlus, které se ale docela dlouhodobě snaží budovat pověst takové té čínské značky, která se ale soustředí i na západní trhy a společnosti to docela vychází, což mateřské OPPO určitě kvituje.
Troska sa divim koncernu TCL, ze sa nesnazil presadit svoje telefony, ked uz je najvacsim predajcom TV na americkom trhu. Na druhu stranu TCL je skor asi low-end znacka v telefonoch.
Popis:You are only allowed to change your username once every 90 days. A record
of your username change will be displayed in your public profile, but your old
username will not be displayed.
Chyba formuláře
UŽIVATELSKÉ JMÉNO
Tato položka byla zadána chybně. Prosíme o kontrolu správnosti zadání.
V případě
opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.
Úspěšně provedeno
FORMULÁŘ
Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.
Informace
FORMULÁŘ
Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.
Nějaká informace
NÁZEV PROBLÉMU
Stojíte před rozhodnutím, jestli si zvolíte ANO pro pokračování a nebo NE pro zrušení operace. Co si vyberete?
Problém s přihlášením
UŽIVATELSKÉ JMÉNO / EMAIL
Zadaný email není ve správném tvaru.
Prosíme o kontrolu správnosti zadání. V případě opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.
Využijte pohodlné přihlášení facebookem bez nutnosti cokoli vyplňovat nebo se registrujte emailem. S uživatelským účtem si můžete zvolit jaké novinky si přejete od nás dostávat nebo třeba pod články diskutovat s ostatními uživateli.