foto:
cnn.com
- Čínské OnePlus patří k světovým mobilním výrobcům, kteří vedou v podpoře rychlého nabíjení, zároveň jako jeden z mála společností dodává s produkty stále adaptér v balení.
- Výrobce nechal provést nedávný průzkum, jehož se účastnilo tisíc amerických respondentů, kteří si v průběhu posledního roku zakoupili smartphone této značky.
- Výsledky ankety ukazují, že bezmála 70 % z nich vadí to, že musí telefon nabíjet dvakrát denně, dále pak 97 % lidí uvedlo, že mají zájem o superrychlé nabíjení.
Na výrobce, kteří lákají na podporu rychlého nabíjení svých zařízení se stále lidé po celém světě dívají skrze prsty. Jedním z nich je čínské OnePlus, jenž se chlubí technologií SuperVOOC, díky níž se třeba model OnePlus 10T dokáže pomocí 125W adaptéru dostat z 0 na 100 % během neskutečných 20 minut. Společnost si před několika dny nechala provést průzkum na amerických uživatelích, aby zjistila jejich názor na danou problematiku. Průzkumu se zúčastnilo tisíc Američanů, kteří si za poslední rok zakoupili telefon této značky. Výsledky ankety jsou pro OnePlus velmi pozitivní, a dokazují, že o superrychlé nabíjení není tak malý zájem, jak se původně zdálo. Alespoň tedy na americkém kontinentu.
Velká část otázek se zaměřovala na to, jak často lidé svá mobily musí nabíjet či jaký preferují způsob napájení. Na 69 % respondentů uvedlo, že se cítí frustrovaní z toho, že musí nabíjet svůj mobilní telefon klidně i dvakrát denně. Zároveň se díky tomuto průzkumu potvrdila spekulace, že nejvíce lidí nabíjí smartphone přes noc. Tuto variantu zvolilo na 64 % ze zúčastněných. V bitvě drátového a bezdrátového napájení zvítězila první varianta, která získala na 88 % hlasů. Překvapivě se také 93 % respondentů přiznalo, že by chtěli mít možnost dobít svůj telefon na 100% během 20 minut.
OnePlus v dotazníku, který pro něj sestavila společnost ND Group, nadzvedl rovněž téma adaptéru v balení. Jak dotázaní Američané, tak i sám čínský výrobce si myslí, že společně s novým smartphonem by měla být automaticky dodávána také nabíječka a kabel. Čínský technologický gigant je v současnosti jedním z mála výrobců na světovém trhu, který si zakládá na tom, aby adaptér v balení nikdy nechyběl. CEO odnože OnePlus v Severní Americe Robin Liu na toto konto uvedl, že si jejich konkurence, touto strategií přijde na nemalé peníze, když nutí své zákazníky si daná příslušenství dokupovat. Aktuálně došlo k navýšení výdělků v této oblasti o 3,2 miliardy dolarů. Liu sám naopak prý vidí větší smysl v investicích do výzkumu a vývoje za cílem zlepšit účinnost a výdrž baterie.