Tom Cruise a Elon Musk prý chtějí natáčet film ve vesmíru Tak to jsme opravdu zvědaví

05.05.2020 17:00 / od Honza Nuc
foto: techarena.cz
  • Tomu Cruise je hercem, který je známý pro svou zálibu v adrenalinových sportech a motorkách.
  • Elon Musk je zase známým vizionářem a technologickým bláznem, který nemá slovo nemožné ve slovníku.
  • Spolupráce těchto dvou mužů by údajně mohla znamenat film natočený ve vesmíru.

Hollywoodská filmová hvězda Tom Cruise je známý především díky snímkům jako Top Gun nebo sérii Mission Impossible. V obou filmech jezdí na motorkách či létá v letadle a vůbec, dělá různé adrenalinové kousky, kterými je herec proslulý. I v soukromém životě údajně rád zažívá hodně adrenalinu. Není tedy žádným překvapením zjištění, že by měl Cruise společně s technologickým vizionářem Elonem Muskem a jeho společností Space X natočit film ve vesmíru

A pokud se bavíme o vesmíru, nemyslíme tím vesmír ve filmových studií, ale reálný nekonečný prostor se satelity, asteroidy a planetami, v němž je neskutečná zima a žádný kyslík k dýchání. Šéfredaktor magazínu Deadline Hollywood se vyjádřil, že o chystaném filmu už něco zaslechl, ale že prozatím ve hře není žádné studio, které by ho mělo natočit. Je tedy možné, že Elon Musk bude chtít snímek natočit na vlastní pěst.

Na projektu údajně kromě Muska a Cruise spolupracuje i Národní úřad pro letectví a kosmonautiku (NASA) a je možné, že by se snímek mohl natáčet při některém z plánovaných letů do vesmíru v rámci projektu Space X.

Diskuze k článku...

0 komentářů

Anketa

Systémové upozornění

UŽIVATELSKÉ JMÉNO

Popis: You are only allowed to change your username once every 90 days. A record of your username change will be displayed in your public profile, but your old username will not be displayed.

Chyba formuláře

UŽIVATELSKÉ JMÉNO

Tato položka byla zadána chybně. Prosíme o kontrolu správnosti zadání.

Úspěšně provedeno

FORMULÁŘ

Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.

Informace

FORMULÁŘ

Nějaká informace

NÁZEV PROBLÉMU

Stojíte před rozhodnutím, jestli si zvolíte ANO pro pokračování a nebo NE pro zrušení operace. Co si vyberete?

Problém s přihlášením

UŽIVATELSKÉ JMÉNO / EMAIL

Zadaný email není ve správném tvaru.

Prosíme o kontrolu správnosti zadání. V případě opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.

Hodnotit tento produkt

VOLITELNĚ: Pokud nechcete přijít o důležité informace o telefonech, vyplňte svůj e-mail a my Vás budeme pravidelně informovat.

Přeji si být informován:

Informace bez starostí

TO NEJLEPŠÍ Z TECHARENY V EMAILU

Pravidelný výpis toho nejzajímavějšího do Vaší e-mailové schránky.