Indická společnost Glance má poskytnout svou zamykací obrazovku plnou reklam operátorům ve Spojených státech.
Funkce se má začít používat údajně do dvou měsíců a operátoři ji budou moct dát do jakéhokoli Android telefonu.
Ironií osudu je, že velkým investoreem do Glance je Google, jenž výrobcům kdysi reklamy na zamykací obrazovce zakazoval.
Už je tomu pár dlouhých let, co Google zavedl přímo v zásadách Androidu, že výrobci nesmění dávat na zamykací obrazovky svých telefonů reklamy. Někteří to zkoušeli ve snaze získat partnery a snížit tak agresivně cenu svých přístrojů, avšak Google vcelku rázně zakročil. To vše je ale bohužel očividně minulostí a nyní chce naopak přímo samotný Google takt trochu využít postavení svého operačního systému na trhu.
Americký obr investoval obrovské peníze do společnosti Glance, která patří indické InMobi Group. Hlavní oblastí obchodování Glance je přitom integrace reklam přímo na zamykací obrazovku telefonů, aby ji uživatelé viděli skoro při každém odemknutí. Takto funguje v Asii již více jak 400 milionů telefonů a dle nejnovější zvěstí se má nyní dostat Glance také do dvou měsíců do USA.
Funkce bude ovšem fungovat údajně jinak než v Asii. Tam spolupracuje Glance s jednotlivými výrobci a integruje do jejich produktů své reklamy. Ve Spojených státech má spolupracovat společnost přímo s operátory, kteří mají na tamním trhu mnohem větší moc než samotní výrobci hardwaru. To zároveň znamená, že možná až na iPhony nemusí uniknout reklamám na zamykací obrazovce žádná značka. Výrobci by v tom neměli slovo. Pokud budou chtít prodávat telefony u daných operátorů, budou se muset podvolit pravidlům.
Je pravděpodobné, že Glance bude přítomno pouze u levnějších zařízení nižší a střední třídy, avšak i to může napáchat hodně škody. Už tak si spousta lidí stěžuje na sekání a pomalost Androidu a chtějí přejít na iOS kvůli plynulosti, ale přitom vlastnili vždy jen ultra levný mobil a nikoliv vlajku, jakou iPhony jsou. Nyní tedy může navíc získat ve Státech Android také pověst systému, jenž vám cpe agresivně reklamy, byť to je zase dílo operátorů.
Nutno také zmínit, že v Asii kolují různé návody, jak reklamy Glance u telefonů vypnout, ale není to zrovna nejjednodušší pro běžné uživatele. Těžko tedy říct, jak to bude v USA. Teoreticky by lidé mohli dostat na výběr podobně jako u produktů Amazon ze dvě verzí zařízení - levnější s reklamou a bez reklamy za běžnou cenu. Stejně tak mohou být ale operátoři minimálně ze začátku agresivnější a vypnutí funkce i zkomplikovat. Pochopitelně lze namítnou, že podobné praktiky na druhé straně oceánu nás nemusejí zajímat, ale Státy jsou velkých trhem a pokud se tam funkce ujme, tak mohou začít zkoušet velice rychle něco podobného také operátoři u nás. Zkrátka nevěstí příchod Glance do USA nic dobrého pro globální trhy jako takové.
Popis:You are only allowed to change your username once every 90 days. A record
of your username change will be displayed in your public profile, but your old
username will not be displayed.
Chyba formuláře
UŽIVATELSKÉ JMÉNO
Tato položka byla zadána chybně. Prosíme o kontrolu správnosti zadání.
V případě
opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.
Úspěšně provedeno
FORMULÁŘ
Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.
Informace
FORMULÁŘ
Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.
Nějaká informace
NÁZEV PROBLÉMU
Stojíte před rozhodnutím, jestli si zvolíte ANO pro pokračování a nebo NE pro zrušení operace. Co si vyberete?
Problém s přihlášením
UŽIVATELSKÉ JMÉNO / EMAIL
Zadaný email není ve správném tvaru.
Prosíme o kontrolu správnosti zadání. V případě opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.
Využijte pohodlné přihlášení facebookem bez nutnosti cokoli vyplňovat nebo se registrujte emailem. S uživatelským účtem si můžete zvolit jaké novinky si přejete od nás dostávat nebo třeba pod články diskutovat s ostatními uživateli.