OnePlus a Realme reagují na COVID-19 prodloužením záruční doby Dobrý krok od obou společností

27.03.2020 12:40 / od Honza Nuc
Xiaomi Mi 9
  • COVID-19 ochromil celý svět. Některé továrny jsou zavřené, obchody a servisy jakbysmet.
  • Společnosti Realme a OnePlus se tak rozhodly prodloužit majitelům jejich zařízení prodloužit záruku.

Indický výrobce mobilních telefonů Realme se rozhodl, že prodlouží záruku těm, kterým končí mezi 20. březnem a 30. dubnem 2020. Majitelé zařízení Realme tak budou moct reklamovat své produkty i po záruční době, a to až do 30. května letošního roku. Stejně tak zákazníci, kteří si zakoupili nebo zakoupí telefony mezi 14. březnem a 30. dubnem, dostanou možnost telefon vrátit během 30 dnů, tedy ne klasicky během čtrnácti. 

Stejně tak OnePlus prodlužuje záruku na svá zařízení do 30. května pro ty zákazníky, kterým záruka vyprší mezi 1. březnem a posledním dnem v květnu letošního roku. No a stejně jako Realme, také OnePlus prodlužuje dobu na vrácení produktů na celý měsíc. 

Velký palec nahoru pro obě společnosti, které takto na své zákazníky myslí. Je to jen dobře, že prodlužují záruku i vrácení zboží, neboť momentálně nic z toho možné není, případně se jedná o složitý proces. Navíc jsou lidé doma zavření a na telefonech jsou daleko častěji, takže se výrazně zvyšuje riziko, že se něco stane.



Diskuze k produktu...Zobrazit vše

0 komentářů

Anketa

Systémové upozornění

UŽIVATELSKÉ JMÉNO

Popis: You are only allowed to change your username once every 90 days. A record of your username change will be displayed in your public profile, but your old username will not be displayed.

Chyba formuláře

UŽIVATELSKÉ JMÉNO

Tato položka byla zadána chybně. Prosíme o kontrolu správnosti zadání.

V případě opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.

Úspěšně provedeno

FORMULÁŘ

Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.

Informace

FORMULÁŘ

Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.

Nějaká informace

NÁZEV PROBLÉMU

Stojíte před rozhodnutím, jestli si zvolíte ANO pro pokračování a nebo NE pro zrušení operace. Co si vyberete?

Problém s přihlášením

UŽIVATELSKÉ JMÉNO / EMAIL

Zadaný email není ve správném tvaru.


Prosíme o kontrolu správnosti zadání. V případě opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.

Hodnotit tento produkt

VOLITELNĚ: Pokud nechcete přijít o důležité informace o telefonech, vyplňte svůj e-mail a my Vás budeme pravidelně informovat.

Přeji si být informován:

Informace bez starostí

TO NEJLEPŠÍ Z TECHARENY V EMAILU

Pravidelný výpis toho nejzajímavějšího do Vaší e-mailové schránky.