OnePlus oznámilo, že nás čeká nová éra společnosti, s kterou přijde spousta velkých změn, které ovlivnilo mateřské OPPO.
Společnosti budou mít nyní Dual Brand strategii, když OnePlus bude zase jednou výkladní skříní vlajkových technologií a bude vystupovat čistě online.
Lepší ceny má zaručit nulová zisková marže z produktů a kvalitu hardwaru zase investice 1,43 miliard dolarů OPPO do značky.
V rámci oslavy devátých narozenin OnePlus nám v sobotu společnost naznačila, co jí chystá v budoucnosti. Nutno říct, že výsledné oznámení působí však vskutku bizarně. OnePlus se totiž pochlubilo, že uzavřelo nové strategické partnerství s OPPO, jež investuje do společnosti v následujících třech letech 1,43 miliard dolarů. Pokud přitom znáte pozadí obou značek, tak si můžete říkat, proč vůbec dělat podobné oznámení. OPPO vlastní OnePlus, které se letos do mateřské značky mnohem více integrovalo než dříve. Je tedy vůbec nutné oznamovat nějaké partnerství s mateřskou značkou? Je jasné, že OPPO bude OnePlus financovat jako ve všech předchozích letech. Ostatně je od počátku hlavním investorem. To je jako kdyby Redmi ohlásilo, jak moc do něj bude nyní investovat Xiaomi.
Podstata tohoto oznámení je však jinde. Takto nás společnost seznamuje se svou novou érou, kde se prezentuje jako “New OnePlus”, tedy “Nové OnePlus”. Tento plán nám byl shrnut v pěti bodech. Předně mají mít nyní OnePlus a OPPO společnou “strategii dvou značek”. Podle ní má být OnePlus výkladní skříní těch nejnovějších či experimentálních vlajkových technologií. Což nezní moc věrohodně vzhledem k faktu, že už víme, o kolik horší bude OnePlus 11 oproti OPPO Find X6 Pro. Patrně se ale začne nová strategie uplatňovat až za rok.
Nově mají být telefony OnePlus vesměs exkluzivně online dostupnými produkty OPPO, zatímco samotná mateřská společnost se bude soustředit na kamenné prodejny. Tím se OnePlus vrací ke kořenům, přesně tak totiž značka začínala, jako online značk OPPO. Skvělou zprávou pak je, že chce společnost zaručit opět skvělé ceny v poměru k výbavě tím, že budou mít produkty OnePlus nulovou ziskovou marži. Tuto politiku mělo před pár lety také Xiaomi, proto byla třeba řada Xiaomi Mi 9 tak atraktivní.
Posledním bodem je pak zmiňovaná investice finančních prostředků i technologií OPPO do značky OnePlus. Pochopitelně nám to všechno neříká nic o tom, jak bude OnePlus vystupovat také globálně. Společnost hovořila jen o svém působení v Číně, kde přejde třeba na ten čistě online model. V každém případě čekají OnePlus očividně zase nemalé změny, které budou snad k dobrému. Minimálně máme nyní jistotu, že OPPO to myslím se jménem OnePlus vážně a v dohledné době značka nezanikne.
Popis:You are only allowed to change your username once every 90 days. A record
of your username change will be displayed in your public profile, but your old
username will not be displayed.
Chyba formuláře
UŽIVATELSKÉ JMÉNO
Tato položka byla zadána chybně. Prosíme o kontrolu správnosti zadání.
V případě
opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.
Úspěšně provedeno
FORMULÁŘ
Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.
Informace
FORMULÁŘ
Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.
Nějaká informace
NÁZEV PROBLÉMU
Stojíte před rozhodnutím, jestli si zvolíte ANO pro pokračování a nebo NE pro zrušení operace. Co si vyberete?
Problém s přihlášením
UŽIVATELSKÉ JMÉNO / EMAIL
Zadaný email není ve správném tvaru.
Prosíme o kontrolu správnosti zadání. V případě opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.
Využijte pohodlné přihlášení facebookem bez nutnosti cokoli vyplňovat nebo se registrujte emailem. S uživatelským účtem si můžete zvolit jaké novinky si přejete od nás dostávat nebo třeba pod články diskutovat s ostatními uživateli.