Komunitní soutěž Nothing má prvního vítěze v podobě zeleného designu Phone (2a) s materiálem, jenž bude zeleně zářit ve tmě.
Ještě se však musí vybrat také tapeta, vzhled prodejního balení nebo reklamní kampaň, přičemž všechno má být vybráno začátkem léta.
Krátce po odhalení Phone (2a) oznámilo Nothing, že uspořádá fanouškovské soutěže, pomocí kterých se sestaví postupně speciální verze telefonu, jež si následně budeme moci koupit. V první soutěžním kole se přitom vybíralo to hlavní - design zařízení. Telefon pochopitelně bude konstrukčně stále úplně stejný jako běžný Phone (2a), avšak výběr barev a další detaily byly na fanoušcích.
Nothing dostalo mnoho bláznivých návrhů, u kterých bylo jasné, že neprojdou, jelikož by bylo potřeba více drahých úprav. Nakonec tak zvítězil z více než 400 návrhů koncept jménem Photosphorescence. Na první pohled jde zkrátka jen o Phone (2a) v různých odstínech zelené, která zařízení celkem sluší. Jak už však název napovídá, ta pravá magie začne až ve tmě. Jisté poznávací znaky designu budou vyrobeny z fosforeskujícího materiálu, jenž bude vstřebávat světlo a ve tmě poté jemně zeleně zářit.
We are very excited to announce Kenta and Astrid as our Stage 1: Hardware Design winners!
Last month, we announced the Community Edition Project. An industry-first co-creation project that invites our community to design the ultimate version of Phone (2a) alongside the team at… pic.twitter.com/8u89XxG9BG
Nothing se patrně nápad líbil, jelikož bude něčím speciální, ale zároveň nejde o nic extra těžkého. Konstrukce se nijak nemusí měnit, jen se natře zelenou a fosforeskující barvou. Není potřeba k záření energie a podobně. Je ovšem otázkou, jak se značce provedení povede. Nothing upozorňuje, že nyní se budou muset začít bavit s továrnou a dodavateli, takže finální produkt může doznat nějakých nutných změn. Reálný telefon tedy může vypadat jinak než na obrázku.
Co se vydání “Komunitní edice” telefonu týče, tak nyní nás čekají minimálně ještě další tři výběrová kola. Ještě musí proběhnout stejná soutěž na tapetu pro tento vybraný design, návrh prodejního balení a následně také na marketingovou kampaň/reklamu. Kompletně hotová má být soutěž začátkem léta a kdy se dočkáme finálního produktu zatím pochopitelně nelze ani odhadnout.
Popis:You are only allowed to change your username once every 90 days. A record
of your username change will be displayed in your public profile, but your old
username will not be displayed.
Chyba formuláře
UŽIVATELSKÉ JMÉNO
Tato položka byla zadána chybně. Prosíme o kontrolu správnosti zadání.
V případě
opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.
Úspěšně provedeno
FORMULÁŘ
Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.
Informace
FORMULÁŘ
Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.
Nějaká informace
NÁZEV PROBLÉMU
Stojíte před rozhodnutím, jestli si zvolíte ANO pro pokračování a nebo NE pro zrušení operace. Co si vyberete?
Problém s přihlášením
UŽIVATELSKÉ JMÉNO / EMAIL
Zadaný email není ve správném tvaru.
Prosíme o kontrolu správnosti zadání. V případě opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.
Nastavení cookies: Aby web fungoval, tak jak ho znáte
Aby naše webové stránky fungovaly správně, našli jste na nich, co hledáte, ušetřili spoustu času a nezobrazovaly se vám věci, které Vás nezajímají, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči.
Využijte pohodlné přihlášení facebookem bez nutnosti cokoli vyplňovat nebo se registrujte emailem. S uživatelským účtem si můžete zvolit jaké novinky si přejete od nás dostávat nebo třeba pod články diskutovat s ostatními uživateli.