Nokia chce lépe chránit vaše data. Nově budou uložena přímo ve Finsku Změna přijde až s Androidem Q

18.06.2019 14:32 / od Michal Šrajer
/Photos/IMG_20180903_151826.jpg
  • Ze Singapuru se stěhují data na nové servery přímo do Haminy ve Finsku.
  • Zároveň je dostává nově pod palec Google Cloud a firma CGI namísto Amazonu.
  • Všechna data sem začnou chodit až s aktualizací na Android Q.

HMD Global se snaží, aby se uživatelé Nokií cítili ve svých telefonech ještě více v bezpečí, a tak chystá velké změny. Společnost dnes oznámila, že uzavřela partnerství s Googlem a firmou CGI, aby přenesla data z telefonů přímo do Finska, konkrétně do regionu Hamina. Doposud byla přitom data uložena na serverech spravovaných Amazonem v Singaporu. 

Jako první se budou ve Finsku ukládat data o telefonech Nokia 4.2, Nokia 3.2 a Nokia 2.2. Po aktualizaci na Android Q sem však přijdou také všechny ostatní již vydané telefony s tímto softwarem. “Google Cloud a CGI byly jasnou volbou, aby se stali našimi strategickým partnery v oblasti cloudu díky naší dlouhodobé a úzké spolupráci. Chceme zůstat na 100 % upřímní a transparentní, co se týče našeho sbírání a ukládání dat z telefonů. Proto se chceme ujistit, že lidé vědí, kam jejich data putují,” doplňuje ke změně Juho Sarvikas z HMD Global. 

Hlavní výhodou přemístění dat do Finská je přitom prý fakt, že k nim dostane Nokia samozřejmě mnohem rychlejší a snazší přístup. Pokud by se tedy u telefonů vyskytl nějaký problém, mohla by Nokia nyní daleko pružněji reagovat.  


Diskuze k produktu...Zobrazit vše

0 komentářů

Systémové upozornění

UŽIVATELSKÉ JMÉNO

Popis: You are only allowed to change your username once every 90 days. A record of your username change will be displayed in your public profile, but your old username will not be displayed.

Chyba formuláře

UŽIVATELSKÉ JMÉNO

Tato položka byla zadána chybně. Prosíme o kontrolu správnosti zadání.

V případě opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.

Úspěšně provedeno

FORMULÁŘ

Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.

Informace

FORMULÁŘ

Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.

Nějaká informace

NÁZEV PROBLÉMU

Stojíte před rozhodnutím, jestli si zvolíte ANO pro pokračování a nebo NE pro zrušení operace. Co si vyberete?

Problém s přihlášením

UŽIVATELSKÉ JMÉNO / EMAIL

Zadaný email není ve správném tvaru.


Prosíme o kontrolu správnosti zadání. V případě opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.