LG se vrací špatné vzpomínky. Nespočet LG G7 ThinQ trpí bootloopy Po čtyřech letech stále stejné problémy...

03.12.2018 11:00 / od Michal Šrajer
Huawei P20 Lite
  • Přes víkend se objevil nespočet uživatelů, jejichž LG G7 trpí bootloopem
  • Telefon se odmítá zcela zapnout a pořád jen nabíhá a vypíná se
  • LG už celou situaci vyšetřuje, avšak prozatím to vypadá, že jde o hardwarový problém

Jako by nestačilo, že prodeje nejsou pořád ideální, recenze na V40 nejsou také nějak moc pozitivní, a navíc se společnost nyní potýká s výměnou vedení. K tomu všemu se nyní LG vrací špatné vzpomínky na bootloopy u dřívějších modelů. Z ničeho nic se totiž objevil přes víkend nespočet uživatelů LG G7 ThinQ, kteří hlásí úplně stejný problém jako kdysi. Telefony se odmítají zapnout a stále jen donekonečna nabíhají, vypnou se, zase začnou nabíhat, a tak do nekonečna.  


Zatím se zdá, že se problém týká čistě jen Evropy, a navíc spojuje všechny uživatele ještě jedna věc - podle všeho mají být všichni zákazníci T-Mobilu. To určitě nebude náhoda, avšak zatím se přesně neví, v čem chyba spočívá. V každém případě se opakuje stejná věc jak kdysi u LG G4, G5, V10, V20 a Nexusu 5X. Bootloop je zkrátka prokletím tohoto korejského výrobce a je smutné, že i po všech letech tu máme opět stejné potíže. Člověk by řekl, že po všech těch žalobách si dá právě LG obzvláště pozor. 

Alespoň ale tentokrát LG neotálí a už problém vyšetřuje. Mezitím slibuje společnost rychlé náhrady vadných zařízení, což by mohlo naznačovat, že půjde o hardwarový problém a nikoliv softwarový, který lze opravit aktualizací. To by mohlo znamenat ještě daleko větší problémy, pokud se bootloop rozšíří opět i na další trhy mimo Evropu. 


Diskuze k produktu...Zobrazit vše

0 komentářů

Systémové upozornění

UŽIVATELSKÉ JMÉNO

Popis: You are only allowed to change your username once every 90 days. A record of your username change will be displayed in your public profile, but your old username will not be displayed.

Chyba formuláře

UŽIVATELSKÉ JMÉNO

Tato položka byla zadána chybně. Prosíme o kontrolu správnosti zadání.

V případě opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.

Úspěšně provedeno

FORMULÁŘ

Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.

Informace

FORMULÁŘ

Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.

Nějaká informace

NÁZEV PROBLÉMU

Stojíte před rozhodnutím, jestli si zvolíte ANO pro pokračování a nebo NE pro zrušení operace. Co si vyberete?

Problém s přihlášením

UŽIVATELSKÉ JMÉNO / EMAIL

Zadaný email není ve správném tvaru.


Prosíme o kontrolu správnosti zadání. V případě opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.