Podle nových zvěstí má Apple zavést reklamy ve svých iOS aplikacích v mnohem větší míře.
V App Store má být více reklam a nově se mají dostat třeba také do Map, Knih nebo Podcastů.
Vypadá to, že změny ve fungování reklam v iOS 14.5 donutí Apple nakonec k relativně drastickým krokům. V rámci této aktualizace mohli uživatelé zakázat aplikacím třetích stran shromažďování data, která aplikace potřebují k předhazování cílené reklamy. To pochopitelně vývojáře ovlivnilo, a tak se možná Apple pokusí vyjít trochu vstříc reklamám na systémové úrovni.
Už nyní najdete v App Storu reklamy na některé aplikaci či hry, Zprávy a Akcie ukazují velké banery s reklamou a Apple TV+ zase otravuje s baseballem. Podle ověřeného zdroje v podobě Marka Gurman z Bloomberg se však Apple připravuje na rozšíření reklam také do dalších svých aplikací. Interně se prý testují například Mapy, kde by bylo prvních pár výsledků ve vyhledávání vždy obsazeno podniky, kteří si zaplatí za reklamu u Applu. Přesně tak funguje již nyní zmiňované promo aplikací a her v obchodě.
Gurman však věří, že Mapy by byl jen začátek. Podle něj by mohl dát Apple reklamy také do vlastních aplikací pro podcasty či knihy, kde by to dávalo perfektní smysl. V App Storu mají být reklamy prý rovněž častější ve větším počtu záložek, včetně stránky se stahováním. Teoreticky se může tedy Apple v mnoha ohledech přiblížit Googlu v tom, jak nakládá se svými aplikacemi v systému. Na něčem podobném není logicky nic špatného, ale je možné, že doby bez reklam zkrátka v dohledné době skončí i majitelům iOS zařízení.
Popis:You are only allowed to change your username once every 90 days. A record
of your username change will be displayed in your public profile, but your old
username will not be displayed.
Chyba formuláře
UŽIVATELSKÉ JMÉNO
Tato položka byla zadána chybně. Prosíme o kontrolu správnosti zadání.
V případě
opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.
Úspěšně provedeno
FORMULÁŘ
Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.
Informace
FORMULÁŘ
Kontrola formuláře proběhla v pořádku. Formulář byl správně vyplněn a úspěšně uložen.
Nějaká informace
NÁZEV PROBLÉMU
Stojíte před rozhodnutím, jestli si zvolíte ANO pro pokračování a nebo NE pro zrušení operace. Co si vyberete?
Problém s přihlášením
UŽIVATELSKÉ JMÉNO / EMAIL
Zadaný email není ve správném tvaru.
Prosíme o kontrolu správnosti zadání. V případě opakování této chybové hlášky nás prosím kontaktujte na info@techarena.cz.
Využijte pohodlné přihlášení facebookem bez nutnosti cokoli vyplňovat nebo se registrujte emailem. S uživatelským účtem si můžete zvolit jaké novinky si přejete od nás dostávat nebo třeba pod články diskutovat s ostatními uživateli.